Voorbereidingen - Reisverslag uit Elst, Nederland van Nuray Erceyes - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Elst, Nederland van Nuray Erceyes - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Nuray Erceyes

Blijf op de hoogte en volg Nuray

31 Maart 2014 | Nederland, Elst

Hallo allemaal,

Voor mijn minor ga ik voor 3 maanden naar Semarang, Indonesië. Daar ga ik stage lopen in Panti Wilasa Citarum ziekenhuis. Ik ga dit samen doen met Eline, Anne-Marijn, Jannik, Danique en Boukje. Dit zijn allemaal verpleegkunde studenten. Ik ben de enigste die de opleiding medische hulpverlening volgt. Na mijn stage ga ik 2 maanden rondreizen in Azië. Ik heb er voor gekozen om Bali, Lombok, Thailand, Singapore en Maleisië te bezoeken.

Ik schrijf dit verslag 3 dagen voor vertrek. Ik heb het erg druk met voorbereidingen. Ik ben nog steeds niet begonnen met het inpakken van mijn koffer.
Gister hadden mijn vrienden een afscheidsfeest georganiseerd. We gingen barbecueën in Berendonk.

Ik moet eerlijk zeggen dat het me nog niet is doorgedrongen dat ik over een paar dagen voor een lange periode wegga.

Ik zal hier zo vaak mogelijk verhalen proberen te schrijven met mijn ervaringen. Ik zou het leuk vinden als je wat achter laat na het lezen van mijn verhaal.

xxx Nuray

Nuray

Actief sinds 05 Juni 2010
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 62402

Voorgaande reizen:

02 April 2014 - 27 Augustus 2014

Indonesië

19 Augustus 2010 - 11 November 2010

Davao

Landen bezocht: