Voorbereidingen - Reisverslag uit Elst, Nederland van Nuray Erceyes - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Elst, Nederland van Nuray Erceyes - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Nuray Erceyes

Blijf op de hoogte en volg Nuray

23 Juni 2010 | Nederland, Elst

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten ga ik naar de Filipijnen!! Ik ga vanaf 19 augustus tot 11 november. De eerste 10 weken moet ik stage lopen en daarna ga ik door de Filipijnen touren met Chelsey, Julie, Joyca, Liza, Lizet en hopelijk ook nog Sairah.

Ik ga van 16 juli tot 14 augustus ook nog eens naar Turkije dus moet in 5 dagen m'n koffers inpakken en van iedereen afscheid nemen en daarna maar vertrekken.

De twee DA'ers Julie en ik dus gaan samen stage lopen en omdat de andere de opleiding verzorgende doen hebben zij andere stageplaatsen en misschien ook wel andere dagen dat ze stage moeten lopen.

Voordat de grote avontuur begint moeten we ons voorbereiden zoals verslagen maken over de Filipijnen, brieven schrijven naar je stagebegeleider (in het engels),vaccinatie's, en het ergste SURVIVALEN!! DAT laatste heb ik nu gelukkig achter de rug. HET survival weekend was erg zwaar, we hebben erg veel moeten wandelen, wat erg vermoeiend was.Het was overigens wel heel goed dat dit werd georganiseerd voor ons want je leert elkaar natuurlijk heel goed kennen. Meer wil ik er eigenlijk niet over verklappen dat is namelijk niet leuk voor de leerlingen die volgend jaar gaan.

Ik ga proberen om iedereen op de hoogte te houden hoe het aan de andere kant van de wereld met me gaat met veel foto's en verslagen! Ik zou het ook erg leuk vinden om daarover reactie's van jullie terug te krijgen.

Tot het volgende verslag dan maar weer!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 28 Juni 2010 - 18:25

    JE ZUS!!!!:

    Hoii Nuray,

    Leuk je eerste berichtje! Hoop er nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lezen!!

    Enjoy!


  • 30 Juni 2010 - 08:42

    Beratt:

    Heey Nurayy..
    Je Survival Weekend Begint pas in Filipijnen denk ik :D Vergeet niet foto's te hoste anders hebben we een probleem wanneer je terug komt:P
    Haydii Heeel veel succes maybe zie ik nog wel rondlopen ergens:P

    Kendine iyi bak Haydiii
    Düüüüüüüüüüüütttt

  • 01 Juli 2010 - 21:10

    Julie:

    Hee reisgenootje!
    Leuke foto's! Ik ga van het weekend ook maar een tweede verhaaltje over de ardennen erneer zetten.
    Echt top foto's, moet echt lachen! (vooral dat vlot!)

    Tot morgen!

    xx

  • 01 Juli 2010 - 21:16

    Ahmett:

    Heey Nuray!

    Leuke foto's van het survival weekend :P Jullie hebben zeker heel hard moeten overleven met jullie voorbereide voedselpakketten en paraat staande EHBO'ers hahaha:P Neej grapjee, ik zou het wel leuk vinden om het ook eens te doen:D Maar het echte komt nog he! 3 maanden iedereen achter laten en lekker veel ervaring op doen! Houd je ons een beetje op de hoogte?:D

    Veel succes daar!!

  • 04 Juli 2010 - 09:22

    Pinar:

    Hoi Nuray,

    Echt leuk de foto's!
    Ik weet dat het een super tijd gaat worden voor je dat je nooit zult vergeten.. aaaaah maar 't duurt niet lang meer en mijn schatje is dan weg:'( ik ga je echt missen!

    houvanje! (L)


  • 05 Juli 2010 - 13:53

    Marijke Van Nunen:

    Hy Nuray,

    Wat een leuke foto's en wat sta je er stoer op!! Je kunt zien dat jullie het leuk gehad hebben. Tot gauw, Marijke

  • 05 Juli 2010 - 14:38

    Helly V.d. Kamp:

    Hallo Nuray,

    Ik wil jou en Julie een hele fijne stage periode toewensen. Geniet er lekker van en ik zal je verslagen volgen.
    Heel veel succes.

    Groetjes,
    Helly


  • 05 Juli 2010 - 20:30

    Nuray:

    Bedankt voor de leuke reactie's ik ga mijn best doen om mijn dagboek zo vol mogelijk te maken:D. Hopende van jullie een berichtje terug te krijgen:D..

    xxx Nuray

  • 06 Juli 2010 - 01:22

    Bulent Bayram:

    zo zo het zijn leuke foto's.

    Ik zal deze site in de gaten houden waar je bent en wat je gaat doen in Filipijnen


  • 06 Juli 2010 - 13:16

    Pembegül:

    Heey Nuray,

    Echt leuke foto's haha:p vooral die foto waar jullie allemaal zo geïnteresseerd kijken, cok sexy bakmisin haahha:p
    Gelukkig zie ik je nog wel in Turkije, gaan we leuke dingen doen, maar daarna zie ik je 3 maanden niet meer:( ik ga je echt missen..

    LoveYouu(L)


  • 06 Juli 2010 - 15:06

    Sairah:

    Superrr leuke foto's!!
    ik hoop ze volgende week ook te krijgen.. (A)
    Was echt een weekend om nooit te vergeten!!!
    maar die 3maanden wordt helemaal geweldig!!

  • 08 Juli 2010 - 18:39

    Broertje:

    leuke foto's en veel plezier in de Filipijnen
    doe het goed alles komt goed!!

    Mustafa

  • 10 Juli 2010 - 09:52

    Gamzenur:

    Lieve Nuray abla :}

    Veel plezier in de Filipijnen en met de weeskinderen:}
    Leuke foto's van de survival.
    Ik wil veel foto's van de filipijnen zien.

    veel succes..

    Gamzenur (je nichtje)

  • 10 Juli 2010 - 10:07

    Muzeyyen Je Moeder:

    Mijn lieve dochter,

    Ik hoop dat jij in de Filipijnen heel veel ervaringen op zal doen voor je toekomst. Wees goed voor elkaar, vergeet elkaar niet te steunen.
    Wij zullen je drie maanden missen, pas goed op je zelf!
    Ik zal je site goed volgen, en hoop veel foto's van je te zien.

    Kusjes van je Moeder!

  • 10 Juli 2010 - 10:15

    Ceydanur:

    Lieve Nuray abla,

    Jammer dat je weg gaat maar ik denk dat je het leuk gaat krijgen. Ik ga je missen.

    Ceydanur
    (K)(K)(K)(K)(K)

  • 13 Juli 2010 - 11:18

    Mussy:

    titanic gibi gemiyi masallah iyi suruyon hahaha

Verslag uit: Nederland, Elst

Davao

Recente Reisverslagen:

29 Oktober 2010

Afscheid en rondreis

19 Oktober 2010

Pearl Farm en heel veel stage

07 Oktober 2010

Heimwee

29 September 2010

Been amputatie's,tumoren en heel veel bloed I(L)IT

22 September 2010

Survival weekend 2, Supriseparty en nog veel meer!
Nuray

Actief sinds 05 Juni 2010
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 62407

Voorgaande reizen:

02 April 2014 - 27 Augustus 2014

Indonesië

19 Augustus 2010 - 11 November 2010

Davao

Landen bezocht: