Aftellen - Reisverslag uit Kayseri, Turkije van Nuray Erceyes - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Kayseri, Turkije van Nuray Erceyes - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Nuray Erceyes

Blijf op de hoogte en volg Nuray

29 Juli 2010 | Turkije, Kayseri

Ja Ja ik kan nu echt beginnen met aftellen nog maar 21 dagen en dan zit ik gewoon aan de andere kant van de wereld, wat is het ook allemaal snel gegaan..
Als je kijkt naar de voorbereidingen heb ik een super tijd achter de rug zoals in de ardenne en in Den Haag toen we met de meiden onze visum gingen ophalen.. Wat hebben we die dag veel gelachen zeg heb er ook de volste vertrouwen in dat het in de Filipijnen met ons goed gaat komen.

Ik heb 2 super weken in antalya achter de rug. maar nu nog 2 weken in saaie Kayseri te gaan. Daarna 5 dagen in Nederland en daarna vliegen we vanuit Dusseldorf naar Amsterdam van Amsterdam naar Manilla en van Manilla naar Davao. Een hele lange reis dus.

Ik ben echt heeel zenuwachtig zelfs als ik er al aan denk. Maar heb er echt super veel zin in..

Mijn volgende verslag is alweer wanneer ik in de Filipijnen ben..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


  • 29 Juli 2010 - 10:32

    Julie :

    haha, ik begin ook steeds meer zenuwen te krijgen!

    xxx

  • 29 Juli 2010 - 10:54

    Terra:

    Hey Nuray!

    Super veel plezier dadelijk, ik blijf je verslagen volgen, en ben erg benieuwd naar de foto´s!

    Groetjes Terra

  • 29 Juli 2010 - 13:15

    JE ZUS!!!!:

    Nog 21 dagen!!

    Super veel plezier daar :-)

    XxX Nilay

  • 02 Augustus 2010 - 19:56

    Memet Tilki:

    nuray süpercok yer geziyorsun bol sanslar

  • 05 Augustus 2010 - 11:19

    Ahmett:

    Nog eventjess en dan is het zover!! En dan duik je lekker tussen de gevaarlijke dieren die daar ook aanwezig zijn hahah :P ben je al een beetje bang :$ ??

    xxx

  • 19 Augustus 2010 - 18:25

    Lieke:

    Haaa meid!! Jaja nu gaat het pas echt beginnen. je zal een super tijd tegemoet gaan met hele mooie ervaringen. Geniet er van en pas goed op jezelf! Ik hou ook je site goed in de gaten en ben benieuwd naar de foto's.
    Liefs lieke

Verslag uit: Turkije, Kayseri

Davao

Recente Reisverslagen:

29 Oktober 2010

Afscheid en rondreis

19 Oktober 2010

Pearl Farm en heel veel stage

07 Oktober 2010

Heimwee

29 September 2010

Been amputatie's,tumoren en heel veel bloed I(L)IT

22 September 2010

Survival weekend 2, Supriseparty en nog veel meer!
Nuray

Actief sinds 05 Juni 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 62409

Voorgaande reizen:

02 April 2014 - 27 Augustus 2014

Indonesië

19 Augustus 2010 - 11 November 2010

Davao

Landen bezocht: