In 1 dag afscheid en alles klaarmaken - Reisverslag uit Kayseri, Turkije van Nuray Erceyes - WaarBenJij.nu In 1 dag afscheid en alles klaarmaken - Reisverslag uit Kayseri, Turkije van Nuray Erceyes - WaarBenJij.nu

In 1 dag afscheid en alles klaarmaken

Door: Nuray Erceyes

Blijf op de hoogte en volg Nuray

10 Augustus 2010 | Turkije, Kayseri

In mijn vorige verslagje had ik vermeld dat mijn volgende verslag in de Filipijnen zou zijn maar ik ben nu nog in Kayseri, eigenlijk zou ik de 14de vertrekken maar er klopte iets niet met onze ticket er stond namelijk op onze ticket dat we maar 0 kilo bagage mochten meenemen.. Dus wij even naar de reisbureau in Nederland gebeld met de vraag wat hier nou mee de bedoeling was. Toen bleek pas dat de reisbureau ons een neppe ticket had verstuurd en wij eigenlijk een nieuwe ticket hadden gekregen waar wij niks vanaf wisten en die vliegtuig zou de volgende dag al vertrekken terwijl wij voor iedere dag wel extra betalen dus hier gingen mijn ouders niet mee akkoord.. De reisbureau had voor ons nog 1 mogelijkheid en dat zou dan zijn dat we de 18de zouden vertrekken naar Nederland maarja dan zit ik natuurlijk met een andere probleem ik ga de dag daarna naar de Filipijnen...

Voor mij dus twee zware dagen de 18de en de 19de.. Maar hopelijk met veel hulp van familie ga ik het halen:D

Hopelijk mijn volgende verslag dus ECHT in de Filipijnen!!!

xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 13 Augustus 2010 - 00:17

    Sairah:

    WoooooW dat meen je niet!!
    Dat is echt erg...
    na heel veel succes ermee!!! en dan tot in de filippijnen! (voor jou nog minder als een week)

  • 16 Augustus 2010 - 22:45

    Sabitt:

    en je zag mij in kayserii:P

  • 17 Augustus 2010 - 21:20

    Annemarie:

    Hallo Nouray

    Even wat tegenslag begrijp ik. Je gaat een hele reis maken!! Ik wens je alle goeds en hoop veel mooie verhalen van jou en Julie te krijgen.

    Groetjes,
    Annemarie

  • 18 Augustus 2010 - 22:57

    Pinar :

    Ja en het is zo ver de dag is gekomen traantjes zijn gevallen..
    Ondanks je tijdnoot hebben we gelukkig je koffer ingepakt en natuurlijk macaroni gegeten gemaakt door mij haha!:p Ik vind het zo leuk voor je dat je zoiets gaat meemaken en ik heb er echt vertrouwen in dat je het gaat halen! Als je terugkomt vertel je iedereen je leuke ervaringen die je daar hebt doorgemaakt, je komt terug als een Nuray dat nog sterker is en nog meer ervaren..
    Ik wens je daar heel veel geluk en zorg goed voor jezelf als je terug bent gaan we samen weer verder met ons leventje waar jij weer altijd spanning in brengt!:P

    Ik ga je missen!
    Hou heel veel van je..

    Kus

  • 19 Augustus 2010 - 12:16

    Fleur Kuhnen:

    Heeeel veel succes! en zie je in de Filipijnen

  • 19 Augustus 2010 - 15:58

    Iris :

    heee nuray!
    heeeel veel plezier in de Filipijnen! oh en ik zag op je foto's dat fleur ook gaat! komt ook uit overasselt! hihi, wens haar ook veel plezier!
    en ik hoor je verhalen wel!

    groetjes Iris,

Verslag uit: Turkije, Kayseri

Davao

Recente Reisverslagen:

29 Oktober 2010

Afscheid en rondreis

19 Oktober 2010

Pearl Farm en heel veel stage

07 Oktober 2010

Heimwee

29 September 2010

Been amputatie's,tumoren en heel veel bloed I(L)IT

22 September 2010

Survival weekend 2, Supriseparty en nog veel meer!
Nuray

Actief sinds 05 Juni 2010
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 62428

Voorgaande reizen:

02 April 2014 - 27 Augustus 2014

Indonesië

19 Augustus 2010 - 11 November 2010

Davao

Landen bezocht: